राष्ट्रिय स्वयंसेवक संघको मुखपत्र ‘पाँचजन्य’मा लेखिएको छ– जेएनयूको नीति निर्माण एकाईमा नव–वामपन्थीको गहिरो घुसपैठ छ । परिणामस्वरुप पाठ्यसामग्रीमा उनीहरुको पूरा हस्तक्षेप छ ।जेएनयूकी प्रोफेसर अर्चना प्रसाद ‘पाँचजन्य’को यो हमलालाई राजनीतिक हमलाको रुपमा हेर्छिन् । उनी भन्छिन्, ‘जेएनयू छात्रसंघ नन नेट फेलोसिप समाप्त गर्ने र शिक्षाको निजीकरणको विरोध प्रदर्शनको अगुवाई गरिरहेको छ । विश्वविद्यालयमा दक्षिणपन्थबाट प्रभावित कोर्स लागू गर्ने प्रयासको विरोध गरियो । जेएनयूका विद्यार्थी र शिक्षकको आन्दोलनलाई लेखक, वैज्ञानिक र कलाकारले समर्थन गरे, जो साम्प्रदायिकताको विरुद्ध र बोल्ने स्वतन्त्रताको पक्षमा चलाइँदै छ । आरएसएसको मुखपत्रको हमला यही राजनीतिक सन्दर्भमा हेर्नुपर्छ । जेएनयू सधैं नै प्रचलित संस्थापनको विरुद्ध र प्रगतिशीलताको समर्थनमा रहँदै आएको छ । यहाँका अध्यापक र विद्यार्थी सधैं राजनीतिक अडान लिन्छन् र सत्ताधारी वर्गको शोषणविरुद्ध आवाज उठाउँछन् ।’ जेएनयू त्यो क्याम्पस हो, जहाँ सन् १९७५ मा संकटकालको शक्तिशाली विरोध गरिएको थियो । यहाँका विद्यार्थीले सन् १९८४ मा सिखविरोधी दंगाका साथै बाबरी ध्वंस र गुजरात दंगाको पनि विरोध गरेका थिए । मनमोहन सिंह र राहुल गान्धीका साथै प्रणव मुखर्जीले पनि जेएनयू आउँदा पेचिला प्रश्नको सामना गर्नुप¥यो । नवउदारवादी नीतिको सबैभन्दा खुल्ला विरोध जेएनयू क्याम्पसमै हुने गरेको छ । हालै मुजफ्फरनगर दंगामा बनेको वृत्तचित्रको छायांकन पुलिसले रोक्यो । तर जेएनयूका विद्यार्थीले त्यो छायांकन गराएरै छाडे । जेएनयूमा एबीबीपीका सभापति भइसकेका डा. मनीषकुमार भन्छन्, ‘जेनएनयूबारे पाँचजन्य र अर्गनाइजरमा यस्ता कुरा लेखिएको यो पहिलोपटक होइन । सन् २०१३ मा पनि अर्गनाइजरले लेखिसकेको छ कि जेएनयू नक्सलवादको बुद्धिजीवी मखुण्डो हो । कसैले त्यो कुरालाई महत्व दिएन । तर यसपटक पाँचजन्यको लेखचाहिं असहिष्णुताको आन्दोलनसँग जोडिएको छ । जेएनयूका विद्यार्थी हरेक विचारधारामा जोडिएका छन् । यहाँ आरएसएसका विद्यार्थी पनि परिषद चुनाव लड्छन् । यसपटक उनीहरुको पनि सिट आएको छ । निश्चय पनि यहाँको विभागमा संघको विचारधारावालालाई निषेध छ । तर जेएनयूलाई देशद्रोहीको अड्डा भन्नु अर्धसत्य हो । यो एक वैचारिक दृष्टिकोण हुनसक्छ । ठीक त्यस्तै गरी जसरी भाजपा–संघ वामपन्थी फासिस्टलगायत के के भन्छन् । दुवै एक अर्कालाई नीच देखाउनमा कम छैनन् ।’ यहाँका विद्यार्थी र शिक्षकलाई नक्सलवादी र विखण्डनकारीप्रति सहानुभूति राखेको आरोप मनीषकुमार पनि लगाउँछन् तर उनी भन्छन्, ‘विचारधारा छान्ने स्वतन्त्रता हुनुपर्छ । नक्सलवाद एउटा समस्या हो । जो यसलाई एक सामाजिक–आर्थिक समस्या मान्छन्, उनीहरुका लागि यी विद्यार्थी देशभक्त हुन् । र, जो नक्सलवादलाई देशद्रोह मान्छन्, उनीहरु यिनीहरुलाई देशद्रोही भन्न स्वतन्त्र छन् । भारतमा विचारधारा छान्ने स्वतन्त्रता छ । विश्वविद्यालयका विद्यार्थीले वैचारिक आदर्शवादको आनन्द नलिए कसले लिन्छ ? जेएनयूका धेरै वामपन्थी विद्यार्थी पढाईपछि प्रशासन र अन्य क्षेत्रमा जान्छन् या यूरोप–अमेरिका गएर जेएनयूको नाम चम्काउँछन् । त्यसैले जेएनयूलाई देशद्रोहीको अड्डा भन्नु ठीक होइन ।’ जेएनयूका कुलपति सुधिरकुमार सोपोरीलाई एकपटक सोधियो कि जेएनयूमा खास के छ ? उनको जवाफ थियो, ‘यहाँको माहोल र खुला सोच विश्वविद्यालयको तागत हो । भन्ने र सुन्ने क्षमता मिल्छ । यहाँका शिक्षक र विद्यार्थीबिच एक सम्बन्ध छ । कयौंपछि परेको क्षेत्र र वर्गका विद्यार्थीसँग भेट्नु निकै भावनात्मक हुन्छ । कयौं विद्यार्थी भन्छन् कि जेएनयू नभएको भए त हामी पढ्न नै पाउँदैनथ्यौं । शान्ति नबिथोलिकन यहाँ तपाईं जे विचार–विमर्श गर्नुहुन्छ, गर्नुस् । हामीलाई कुनै समस्या छैन । हामीले विभिन्न अनुशासनको ढोका फोर्नुपर्छ, बल्ल नयाँ धारणा अगाडि आउँछ र नयाँ प्राज्ञिक लहर बन्छ ।’ जेएनयूका विद्यार्थी वा शिक्षकबाहेक पनि धेरै छन् जो यहाँ हुने चर्चापरिचर्चाबाट प्रभावित हुन्छन् र यहाँको बहसको आनन्द लिन आउने–जाने गर्छन् । जेएनयूमा दक्षिणपन्थी हमलाबारे साहित्यकार अशोककुमार पाण्डेय भन्छन्, ‘जेएनयू एक आधुनिक र लोकतान्त्रिक शैक्षणिक माहोलको सिर्जनाको प्रतिक हो । देशका बाँकी सबै विश्वविद्यालयमा भन्दा यहाँ सामाजिक, सांस्कृतिक र राजनीतिक चेतना विकसित गर्ने प्रयास लगातार भइरहेको छ । जसको परिणाम यस विश्वविद्यालयले केवल ज्ञान–विज्ञानको क्षेत्रमा मौलिक तथा जनपक्षधर योगदानमात्रै दिएको छैन, करियरिज्मले ग्रस्त हाम्रो शिक्षा व्यवस्थासमक्ष एक समावेशी तथा लोकतान्त्रिक मोडल पनि विकसित गरेको छ । जेएनयूका विद्यार्थी सही बिषयमा वैश्विक चेतनाले लैस हुन्छन् तथा देश–दुनियाँका सबै बिषयमा हस्तक्षेपको कोशिश गर्दछन् । जो सत्ता र नागरिकको द्वन्द्वबाट उब्जन्छ । धर्मनिरपेक्षता, जाति र लैंगिक समानताको संवैधानिक मूल्य यहाँको शिक्षा व्यवस्थामा मात्रै होइन, दैनिक व्यवहारमा गहिरोसँग जोडिएको छ । यहीकारण संविधानविरोधी, कट्टरपन्थी, प्रतिगामी र असहिष्णु शक्तिलाई जेएनयू सँधै समस्या बन्छ । उनीहरुको विनाशकारी मनसुवाविरुद्ध यो विश्वविद्यालय सधैं चुनौति दिन्छ । शिक्षाको निजीकरणदेखि लिएर जल, जंगल र जमिनको लूटविरुद्ध आवाज उठाउने संस्थान उनीहरुलाई कसरी पच्छ ? यो राष्ट्रको होइन, हिन्दू राष्ट्रविरोधी संस्थान हो, जसमा संविधानको नाममा मनुस्मृति लागू गर्ने घृणित इच्छा लुकेको छ ।’ (तहल्काहिन्दी डट कमबाट)